torsdag 23 augusti 2018

Giggan i lätt banjobb

Hej alla!

I går middag var det dags för Giggan att gå ett lättare banjobb tillsammans med nordsvenske Tin Gnist som behövde en genomkörare inför kommande starter. För Giggans del var det bara en lätt uppmjukning men sådana ska icke föraktas som ett led i träningen. Man körde runt 1.32 och hon såg riktigt rytmisk och fin ut i det låga tempot. Vi får väl se när hon kan komma med i lopp igen men det ska förhoppningsvis inte dröja alltför länge.

Jobbet

Det närmar sig brytpunkten för innevarande period så det kommer ett gruppmail till alla delägare inom kort. Som jag sa tidigare så kommer Insider att ha försörjt sig själv även kommande 12 månader men när det gäller Ynglingen Åttmann så blir det att lägga nya pengar för samma period. Inget överraskande då vi visste att han inte skulle vara startklar innan brytpunkten 31 augusti. Vi är 42 personer som betalat in pengarna för inköpet och drift fram till och med 31 augusti. Det är fortfarande 4 stycken som angett Åttmann som referens vid banköverföringen men av dessa är det 2 som svarat ja i formuläret. De andra två har inte heller svarat ja vilket gör det väldigt svårt att identifiera dessa.

Så återigen ni som vet med er att ni skrivit Åttmann i meddelandefältet i stället för namn eller personnummer, skicka ett mail till linulf7613@gmail.com eller stallcharles@gmail.com så vi kan reda ut vilka vi 42 är.


På återhörande

Uffe

4 kommentarer:

  1. Tycker det skulle vara bra om man på hemsidan kunde lägga ut en lista över vilka som är delägare i varje häst (det hade vi en gång i tiden för Charles Boko).
    Om listan (listorna) uppdaterades efter varje inbetalning kunde var och en se om ens inbetalning kommit in på rätt sätt. De som nu skrivet fel för Åttmann kanske inte är medvetna om det.
    Ett fortsatt trevligt travår önskas alla SCB-are.

    SvaraRadera
  2. Hoppas jag får mailet denna gång, förra fick jag inte. Tack för info

    SvaraRadera
  3. Hej hur är min status ny i gänget. Mvh Bengt Isaksson mobil 0705151248.

    SvaraRadera
  4. Hej Uffe! Jag verkar ha fallit bort helt ur rullarna med hästarna. Har inte fått något mail på två år nu. Försökte skicka ett mail till dig men det gick inte heller. Har du ny mail adress? Då brytpunkten på hästarna är den 1/9 så då vill jag meddela att jag vill gå ur Giggan också och bara vara kvar i Insider. Min mail adress är:monika93.kallstrom@outlook.com Mvh Monika

    SvaraRadera